Eκπαιδευτικό σεμινάριο “Προωθώντας τη δικαιωματική προσέγγιση της αναπηρίας στην εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα” στο 4ο Γυμνάσιο Τρίπολης - ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Breaking

Eκπαιδευτικό σεμινάριο “Προωθώντας τη δικαιωματική προσέγγιση της αναπηρίας στην εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα” στο 4ο Γυμνάσιο Τρίπολης

 Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Π. Νίκας, “στο νέο ΕΣΠΑ στο οποίο έχουμε την ευθύνη, θα δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα σε θέματα στήριξης των αμεα”

Στην υστέρηση που καταγράφεται, όσον αφορά στα κοινωνικά θέματα και την στήριξη των ατόμων με αναπηρία -μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ 2014 – 2020, αλλά και προηγούμενων επιχειρησιακών προγραμμάτων-, αναφέρθηκε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, κατά τον χαιρετισμό του στο εκπαιδευτικό σεμινάριο “Προωθώντας τη δικαιωματική προσέγγιση της αναπηρίας στην εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα” που έλαβε χώρα σήμερα Τρίτη 8 Νοεμβρίου, στο 4ο Γυμνάσιο Τρίπολης.

Το σεμινάριο διοργανώθηκε στο πλαίσιο της δράσης “Diversity up” του προγράμματος “Αγησίλαος”.

Ο Π. Νίκας μιλώντας σε διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικούς -στους οποίους απευθυνόταν το σεμινάριο-, δήλωσε πως αυτή η κατάσταση θα αλλάξει στο νέο ΠΕΠ Πελοποννήσου 2021 – 2027, του οποίου την ευθύνη σχεδιασμού έχει η σημερινή περιφερειακή Αρχή σε συνεργασία με την ΕΣΑμεΑ “η οποία δείχνει πανελλαδικά μεγάλη κινητικότητα ως προς την ένταξη έργων και δράσεων που θα αποσκοπούν στην βελτίωση, τόσο των υποδομών, οι οποίες είναι ανεπαρκείς, όσο και στην γενικότερη στήριξη των αμεα”.

Μάλιστα ο περιφερειάρχης επισήμανε πως θα πρέπει η πολιτεία να απασχοληθεί πολύ πιο οργανωμένα με το θέμα των παιδιών μεα -όταν αυτά δεν θα έχουν δίπλα τους κάποιον δικό τους άνθρωπο να τα στηρίζει- και να δημιουργήσει δομές που θα αναλάβουν τον υποστηρικτικό αυτό ρόλο, ενώ παράλληλα θα πρέπει να λυθούν γραφειοκρατικά ζητήματα που καθυστερούν δράσεις τις οποίες επιθυμούν να υλοποιήσουν ιδιώτες.

Επίσης ο Π. Νίκας έδωσε έμφαση στην δημιουργία εθελοντικών ομάδων που θα στηρίζουν θέματα πρόνοιας, ενώ εξήρε τον ρόλο των εκπαιδευτικών στην δημιουργία κλίματος αγάπης και συναλληλίας στο χώρο του σχολείου για τα παιδιά μεα, καθώς, όπως χαρακτηριστικά είπε, “ο καλός εκπαιδευτικός είναι αυτός που βοηθά να καταργηθούν οι διακρίσεις μεταξύ των παιδιών και κυρίως οι διακρίσεις που υφίστανται τα αμεα”.

Ας σημειωθεί πως στο  πλαίσιο της ίδιας δράσης “Diversity up”, αναμένεται να πραγματοποιηθεί και ο πρώτος παμπελοποννησιακός διαγωνισμός των μαθητών της Γ΄ τάξης των Γυμνασίων, με σκοπό την ανάδειξη πέντε βίντεο που θα προωθούν την άρση των στερεοτυπικών αντιλήψεων για τα άτομα με αναπηρία στο εκπαιδευτικό και εργασιακό περιβάλλον, αλλά και σε άλλους τομείς της ζωής. Τα εν λόγω βίντεο θα προβληθούν ως τηλεοπτικά spot στα μέσα ενημέρωσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου από το νέο έτος.

Ο περιφερειάρχης, τέλος, είχε την ευκαιρία να μιλήσει με μαθητές, στο προαύλιο του σχολείου, τους οποίους -μεταξύ άλλων, με την ιδιότητά του ως εκπαιδευτικός- συμβούλεψε “να ακολουθούν τα όνειρά τους και να επιλέξουν επάγγελμα βάσει των δικών τους προτιμήσεων, γιατί μόνο τότε θα είναι ευτυχισμένοι στη ζωή τους”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου